vivio

Alla inlägg under februari 2011

Av vivio - 22 februari 2011 17:44

Veckans fråga!


Såhär går detta till:

Kommentera med det som du tror är rätt svar. Glöm inte att skriva vad din blogg heter!

Vinnaren kommer få en länk till deras blogg i ett utav mina inlägg samt en bild. :)

Hoppas ni förstod!♥


Fråga:

Vilka utav dessa band är mitt favvo band?


1. Green day

2. Blur

3. My chemical romance

4. Mindless self indulgence



Lycka till♥

Av vivio - 22 februari 2011 17:38

Ska kanske åka till centrum imorgon med andrea, ska prata med henne mer om det på träningen. 

Hiho, ska träna halv sju idag och NEJ det kommer inte bli något inlägg när jag kommer hem eftersom jag slutar träna halv tio och om jag sätter på datorn då så kommer jag vara ganska über... vilket är dåligt, för då kommer jag inte kunna somna. .____.


Aja, lyssnar på my chemical romance just nu. :)

Haha,ska ringa mamma eller pappa och fråga vad jag ska äta innan träningen O-o


Erkänn, den är söt eller hur? *w*

  

Av vivio - 22 februari 2011 16:29

  


En BD tröja är ett måste som jag måste skaffa mig. :o

Det är liksom... >____< retard annars... nejmen, BD ÄGER<3


  

Jag vill också ha en mando diao tröja bara för att de äger ännu mer<3

Haha nejmen, jag älskar det bandet, det är svenskt dessutom och sjukt känt överallt. BÄSTA BANDET!


Här är några lolita som jag vill ha, har tittat på de förut och ska nog önska mig några utav de här i födelsedagspresent. :)


                

Orkade inte ladda upp alla, men iaf, det var några utav de. :)


Sidan heter cosplayfu.com om ni undrar. Har också massor med cosplays som jag vill köpa därifrån men det får också bli något som jag får önska mig i födelsedagspresent sen. :)


Just nu lyssnar jag på mindless self indulgence  De är ett utav mina absoluta favvo band! Kan typ alla deras låtar utan till.

Här är en utav deras låtar:

Av vivio - 22 februari 2011 16:16

Förlåt att jag inte bloggat, har inte suttit på datorn på hundra år. 

Och så har jag varit duktig och pluggat en hel del. (:

Aja, den här veckan började väl hyfsat bra förutom att jag nockade mig själv efter en failad dubbel i söndags x) haha.

Aja, sen så tränade man igår, lärde sig våruppvisningsdansen och vi gjorde en klappramsa till den som vi ska testa idag på tumblinggolvet! 

Sen så har vi gjort om nästan hela vårat fristående, tycker det gamla var mycket mycket coolare än det som vi har nu... Eller det vi gjort om. Tycker hela friståendet har blivit.. fjantigt.

Ligger nästan i fas med skolan nu! Vilket är sjukt bra eftersom jag legat dåligt till förut (förra termin tex.) Så det är bra.


Imorgon ska jag dra till centrum, titta på lite nya kläder och köpa nya hörlurar, stifft och ett anteckningsblock som jag ska börja skriva noter i.

Det enda problemet jag har är att jag inte har någon att åka med.

Har redan frågat massor, men det verkar som om ingen har lust att åka dit. Eller de kan snarare inte åka med mig. 

Så jag måste väl fråga runt idag på träningen och sen messa folket på skolan på kvällen efter. 


Just nu vill jag säga ett stort grattis till underbara Monika!

Hoppas din dag kommer bli super bra! Hoppas du kommer idag så du kan få en riktig bamsekram. :)


bilden är från falun. Monika tänkte landa :o

 


En Ganska gammal bild faktiskt.

Från... landskrona kanske? :o

Fannys huvud kom med. :) Tog bilden med kameran från min mobil så det var därför den var så dålig.<3   


Lyssnar iaf på Greyson Chance just nu. (:

Ska snart äta lite mellis och ska väl skriva lite på min svenska eller så skippar jag det. För jag pluggade faktiskt grymt bra idag om jag ska vara helt ärlig. Fick massor med saker gjort och hann till och med rätta Ellinors berättelse! Så det var bara tumme upp idag. :)

Får se om träningen blir lika bra som min dag varit.

Av vivio - 13 februari 2011 21:53

Snart kommer äntligen stunden jag väntat på.

att kunna gå och sova ÄwÄ

Imorgon är det skola och imorgon tänker jag ta med mig Leias present. 

Så jag får inte snubbla O-O för då dör jag.

Har inte gått ut på en vecka. :D 

Oh my gawd jag håller på att bli ett nattdjur, eller inomhusdjur. En katt. MEOW.

Okej.

Nu ska jag vara nervös.

....

merp.   


Av vivio - 13 februari 2011 18:54

Jag har seriöst tråkigt nu.

Vet att jag måste plugga men jag orkar inte.

Och jag vet precis vad jag ska ge Leia imorgon på alla hjärtans dag :o

Av vivio - 13 februari 2011 17:27

Det var länge som jag la upp några ego pics. :)

Så... jag tog några nyss när jag lekte med mitt hår. Eller mjo... det som finns kvar av det korta håret jag har xD

Haha.. saknar ibland mitt långa hår. :c<3


i denna frisyr hade jag 6 stycken hårsaker (se bild)   


     

  Jag brukar verkligen verkligen verkligen inte sätta upp mitt hår såhär som jag gjort.

Och bara gör något så står det och blir ganska asm xD<3

lyssnar iaf på avslappnande mando diao musik på spotify<3


  

Nästa:


    


(Var inte riktigt klar ännu med frisyren) xD   



Av vivio - 13 februari 2011 17:05

Mamma ska snart ladda pengarna på mobilen yay.

Och imorgon är det skola igen, inte yay...

Jag ska iaf fokusera nu på att få skolan att funka. :)

Ska börja träna nästa vecka också! Längtar!


Jag tycker att bloggen behöver "piffas" upp nu för tiden, vad tycker ni?

Ni kanske vill ha fler bilder? ny header?

Nytt?

Jag ska försöka skärpa mig.

Och ja.. försöka gå vidare, även fast det kanske kommer sitta kvar djupt där nere så måste jag ta trappsteget vidare. Fokusera.


Just nu lyssnar jag på Bruno Mars = jag kan faktiskt lyssna på normal musik också. :) Hahaha. Bra humor dååå.. eller inte.

Skrev nyss lite på svenskan ska skicka den till mig själv sen så jag kan jobba med den på skolan imorgon.


Jag har kanske inte berättat detta men jag har funderat på att börja ta gitarrlektioner också. 

Men jag är lite osäker eftersom det kommer ta en massa utav min tid. Vilket leder till att jag kommer inte kunna umgås lika mycket med mina vänner och jag har knappt tid för de nu. Och plugget, gymnastiken och pianot  har jag ju också.

Men om jag skulle börja ta lektioner så skulle jag nog utvecklas mycket bättre. Kunna spela svårare ackord och sånt. 

Jag skäms lite över att jag inte kan spela barré ackord ännu. <____<

Men man utvecklas ju i sin egen takt!

Så vad tycker ni? 

Ska jag satsa på det eller tänka över det ännu mera innan jag bestämmer mig? För jag vill helst börja (om jag nu ska det) innan det blir försent. Om ni hajar. 


Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards