vivio

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av vivio - 12 februari 2011 11:48

Jag måste bara säga att jag har inte gått och dött. (Om ni trodde det)

Utan jag har legat hemma med 39 graders feber hela veckan och jag är fortfarande lite sjuk. Min hals gör bajs ont = dåligt och jag pratar skumt och... ingen halstablett funkar ju .___.


Well.. igår pratade jag med Leia i typ 2 och en halv timme bara för att vi inte pratat på hela veckan lolz.

Det var väl kul, gjorde mig glaaad. Men så kommer detta ju att man måste.... öhm..

nejmen, igår köpte mamma ingredienser till en chokladtårta. Så idag ska jag baka (om jag orkar)

Nejmen.. som ni märker så är jag väl en aning gladare. ◙♣«W\a?©Ü+ÜÜ◙B♠6♠♠6


  



den här veckan kommer jag nog vara ganska upptagen. PÅ måndag är det alla hjärtansdag och hela veckan kommer säkert människor vilja umgås med mig. 

Vilket är kul. Men tänk om jag smitter de? ;_;

För jag känner mig fortfarande inte jätte jätte frisk... :c


HAR GLÖMT KÄNSLAN ATT VARA FRISK.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards