vivio

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Snart sova<3

Av vivio - 23 februari 2011 21:09

Ska snart sova i guess = ska snart stänga av datorn. 

Dock har inte min ipod laddad klart ännu. Suck.

Men får väl ha på datorn ett tag till, men jag måste ju inte sitta vid den eller hur?


Imorgon ska jag väl försöka rätta min engelska så att jag kan redovisa det så snart som möjligt. Måste lägga i en växel i engelska, matte och msp nu. Eftersom jag inte kommer kunna plugga någonting under sportlovet (eller jag kan ju, men det blir en aning svårt utan internet, tillgång till portalen liksom)

Men jag ska nog ta med mig lite franska dit för att se om jag har några kunskaper i det! Haha nej jag kommer faila. Aja, jag kan i alla fall säga hyfsat mycket. Ska bara repetera en hel del. Som tur är så ska jag ju göra det på mitt projektsteg jag är på så det är väl ganska skönt. 


Lyssnar just nu på "love song" Lyssnade förut på mando diao. Gud vad jag älskar det bandet, så braaa~


Har glömt att tacka elin för sitt fina julkort som jag fick förra veckan. Super fint!


Men nu måste jag stänga av datorn! Ska upp ganska tidigt imorgon faktiskt eftersom  det har varit sånna köer på väg till skolan! Har tagit mit runt 50 min att ta mig dit, så jag måste gå runt halv åtta imorgon för att hinna. (Börjar 8.25) 


Natti natt♥


Hittade två gamla bilder på mig. ^^

   


vet att jag ser en "aning" okej då, ganska sur ut på den sista bilden men vem bryr sig?

Haha, jag tycker den vart en aning skum, eftersom det ser ut som om jag har hållt på i photshop för att få fram skuggor och sånt, när jag bara tog ett helt vanligt kort. Haha. Ser cp ut på den bilden dessutom, så ignorera? :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vivio - 18 oktober 2011 19:26

www.grodkungen.bloggplatsen.se                                               ...

Av vivio - 17 oktober 2011 19:57


Oh, my head is spinning around, feels just like as if I have a whirlwind in my head.  And that's not all, I still need to study! All this.. studying drives me crazy! And I'm training so many times too, I don't have time to breath between all of my ...

Av vivio - 14 oktober 2011 22:14


Allting känns fel, igen. Konstigt Hanna? Nej. Istället för att gå upp för trappan, så går man ner, och eftersom jag försöker att ta mig upp själv går det inte så bra, för att dra upp sig själv när man väger 1000000kg är ganska tungt.    It do...

Av vivio - 11 oktober 2011 15:09

Tjohej!  Idag har man varit hemma, för sedan vid kvart över nio så drog man till doktorn, jahapp.  Men har pluggat hemma resten av dagen och det var faktiskt ganska skönt, eftersom mina fötter är svullna och det kliar överallt -.- (har fått typ.....

Av vivio - 8 oktober 2011 15:41

SEG UPDATE! Men jag har ingen tid, eller typ liv för den delen.  Aja, just nnu tittar jag på ett tv-program på kanal 5. Ganska intressant faktiskt... handlar om någon sorts "furry-kultur."  Blir ett kort och stressigt inlägg, orkar inte blogg...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards