vivio

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av vivio - 11 oktober 2011 15:09

Tjohej! 

Idag har man varit hemma, för sedan vid kvart över nio så drog man till doktorn, jahapp. 

Men har pluggat hemma resten av dagen och det var faktiskt ganska skönt, eftersom mina fötter är svullna och det kliar överallt -.- (har fått typ... något, minns inte namnet) 

men ska träna småtejerna idag i alla fall, för snart så ska dem ju tävla! :)


Har pluggat mycket med matte och engelska idag.

Håller på med stegtestet på steget jag är på nu, men ska nog sluta för ibland behöver man faktiskt ta några pauser! 

Jag håller på med ekvationer, inte så svårt faktiskt. Dem svåra talen har jag inte kommit till ännu, men i alla fall! :) 

I engelskan ska man typ skriva någon sorts artikel (steg 20 :O) 

Och det går väl bra, brukar inte skriva artiklar, men skitsamma! Gör mitt bästa i alla fall, det som räknas.


Hihihi, har varit lite flum då jag bakat en kladdkaka för ett litet tag sedan. :) 

Och Hanna kan ha otroligt kul med sin webcamera! 


Love who you are, 'cause baby, you are the most lovely person on this planet♥


                     


IGNORE THA FACE, THANK YOU.              



Hihihi, lite förlåt-flum bilder för att jag inte bloggat något. 

och var inte oroliga! 

SNART kommer det en ny header. 

om några år... dagar... månader.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards